דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על רפואה משלימה... 

מאת    [ 22/06/2006 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2545 פעמים ]

לפני מספר ימים, כששהיתי עם בני בארגז החול השכונתי, יצא לי לדבר עם אחת מתושבות השכונה שהבת שלה, כמו בני, סובלת מנזלת כרונית. מיד, כמובן, הפניתי אותה לדיקור (שלנו מאוד עזר).
תגובתה הייתה: "אני לא מאמינה בכל הנושאים האלו של הרפואה האלטרנטיבית".
אני מודה ומתוודה, שאני, כהילרית, משוחדת. אבל המשוחדות הזו, באה לי מתוך ניסיון החיים. לרפואה הקונבנציונאלית אין את הפתרונות לכל הבעיות, ולמעשה, גם הרפואה הקונבנציונאלית מודה בכך- בדר"כ אין לה את הפתרון, אלא יש לה את הכלים להקהות את הכאב, להעלים אותו, או להוציא אותו (ניתוח), אבל מי מכם, שכבר חווה את הרפואה על גופו, יודע כי במהות הדברים, נמצאים דברים אחרים. וכאן, אנחנו, כמטפלים, לפעמים כמרפאים, נכנסים לתמונה.

האם אנחנו רפואה משלימה? רפואה אלטרנטיבית?
כל השמות האלו, לי אישית, די צורמים. אני לא רואה בעצמי אלטרנטיבה לשום דבר. שכן, בכך שאני מגדירה את עצמי כאלטרנטיבה, אני פוסלת מראש דברים אחרים. ואני לא פוסלת שום דבר. אני לא חושבת שאני משלימה שום דבר, שכן, אף על פי שאני חושבת שהרפואה הקונבנציונאלית לוקה בהרבה חוסרים, אני לא בטוחה, שאני היא זאת שמשלימה אותה.
אני חושבת, שאני ודרכי (וככזו גם שאר המטפלים שאני מכירה) עומדים בפני עצמנו.

אני רואה בתפקיד שלי שליחות. אני רואה ביכולת שלי לשלב בין פסיכולוגיה, פיזיולוגיה, בריאות הנפש, בריאות הנשמה וראיית הנסתר עולם שלם ומלא. עולם שעומד בפני עצמו ויש לו את היכולות שלו.

ואם נחזור למשפט ההוא, שאמרה לי שכנתי לגבי האמונה, אחד הדברים המדהימים, בעיני, בתחום שלנו, שהאמונה לא רלוונטית לריפוי. לא צריך להאמין כדי להירפא. צריך פשוט לרצות להירפא. צריך לתת לדברים צ'אנס, צריך לרצות להשתנות (וזה, לטעמי, הקושי הכי גדול שלנו).

כל מחלה, כל תופעה פיזיולוגית כלשהי, מקורה ובסיסה טמון במשהו אנרגטי (לפעמים זה נפשי, לפעמים זה מעבר לכך). לריפוי האנרגטי לסוגיו (זה יכול להיות הילינג, ביורגונומי, דיקור, קריסטלים, עוצמת הרכות,


פרחי באך ועוד), יש היכולת להגיע לאותם רבדים שנמצאים מאחורי התופעה הפיזיולוגית, לטפל בהם ולהסדיר אותם, וכאשר אותם רבדים מטופלים, גם התסמינים הפיזיולוגיים נעלמים.
נכון, לפעמים אנחנו שוגים בבחירת המטפל (קרה גם לי), לפעמים השיטה לא מתאימה לנו, ולפעמים (ובזה הכי קשה לנו להודות), אנחנו עדיין לא מוכנים להיפטר ממה שיש לנו, למרות שעול החיים איתו הוא קשה לאין שיעור.

אני מאמינה שהרפואה ההוליסטית (מה דעתכם על השם הזה?!) נועדה לשפר את איכות חיינו, נועדה לאפשר לנו לא להזדקק לריפוי פיזי, שכן במהותה היא גם רפואה מונעת. היא נועדה לאפשר לנו לחיות חיים מלאים יותר, בריאים יותר ושמחים יותר.
וקצת על עצמי: שמי יעל עיני, אני הילרית, מתקשרת ומנחת סדנאות "הורות מודעת", בעלת BA בפסיכולוגיה וניהול. אני מאפשרת לאנשים, המעוניינים בכך, לשנות את חייהם לחיים בריאים, מלאים וטובים יותר ע"י טיפולים אנרגטיים (הילינג, איזון השדה האלקטרו-מגנטי EMF, ביואורגונומי), קלפים, תקשור, ייעוץ אישי והכוונה ועוד.
http://www.metaplim.co.il/opentolife



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב